Instruktørsamling i Dansk Træklatreforening 2016

Du indbydes hermed til en instruktørsamling i Dansk Træklatreforening (Ægtefælle/samlever/kæreste + børn er også velkomne)

Tid og Sted: Lørdag d. 17. september kl. 9:00 - 17:00 med efterfølgende fælles aftensmad. Svendborg Naturskole Skårupøre Strandvej 47, 5881 Skårup. det er muligt at overnatte fra fredag til lørdag og fra lørdag til søndag.

Pris: Den samlede pris  300 kr (Incl. mad) for medlemmer og for ikke medlemmer 500 kr.

Overnatning: Overnatning foregår ude i telt eller shelter evt. også indendørs.

Program: Program endnu ikke fastlagt, men flere spændende workshopemner er på listen: konkurrencer i rekreativ træklatring, alternative redninger, overnatning i træerne, mm

Tilmelding: Ægtefælle/samlever/kæreste + børn er også velkomne. Tilmelding via formular på Dansk Træklatreforenings hjemmeside. klik her

Sidste frist for tilmelding er søndag d. 1. september 2016. Meld til i god tid

Start og Slutdato: